After

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

After koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
After koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

After koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
After koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

After koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
After koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

After koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
442 Kč
Není skladem

Krátký popis
Experience the internet's most talked-about book, now a major motion picture, from Anna Todd, the writer Cosmopolitan called “the biggest literary phenomenon of her generation.” Now a Major Motion Picture on Netflix! There was the time before Tessa met Hardin, and then there’s everything AFTER.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy After je 299 Kč

Výběr knih autora Anna Todd

Zobrazit všechny knihy autora Anna Todd
Výběr knih vydavatele Gallery Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gallery Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.