After 4 - Puto

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 322 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

After 4 - Puto koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
After 4 - Puto koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

After 4 - Puto koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

After 4 - Puto koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Život Tessy a Hardina je plný prekvapení. Ich vzťah je osudový, no každá prekážka, ktorá sa im postaví do cesty, otrasie základmi ich vzťahu aj Hardinovou nepreniknuteľnou maskou. Šokujúce pravdy o oboch rodinách, ktoré vyplávajú na povrch, nasvedčujú, že medzi oboma zaľúbencami nie je veľký…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy After 4 - Puto je 355 Kč

Výběr knih autora Anna Todd

Zobrazit všechny knihy autora Anna Todd
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.