Before (After 5)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Before (After 5) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Before (After 5) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Before (After 5) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Book Five of the After series-Anna Todd's Wattpad fanfiction that racked up one billion reads online and captivated romance readers across the globe! As told by Hardin and other characters, Before will explore the hero's life before he met Tessa, reveal what happens after After, give you new…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Before (After 5) je 229 Kč

Výběr knih autora Anna Todd

Zobrazit všechny knihy autora Anna Todd
Výběr knih vydavatele Gallery Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gallery Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.