After 5 - Pred nami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 309 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

After 5 - Pred nami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
After 5 - Pred nami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Není skladem

After 5 - Pred nami koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

After 5 - Pred nami koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nevinná kráska a potetovaný búrlivák. Tessa a Hardin. Ich vzťah bol viac ako turbulentný. Spočiatku šlo o hru, no postupne sa Tessa stala celým Hardinovým svetom a oboch ich prevalcovala skutočná, nespútaná láska. Pripomínala smršť, ktorá so sebou strhávala všetkých naokolo. Hardin balansoval…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy After 5 - Pred nami je 337 Kč

Výběr knih autora Anna Todd

Zobrazit všechny knihy autora Anna Todd
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.