Agama vousatá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Agama vousatá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Agama vousatá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agama vousatá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agama vousatá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agama vousatá koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Agama vousatá je další publikace z edice "Abeceda teraristy". Je celá věnovaná oblíbenému druhu pouštní agamy Pogona vitticeps. Na 72 stranách najdete všechny důležité informace o životě, chovu a odchovu této agamy. Doplněno řadou barevných fotografií. Agama vousatá je velmi oblíbený druh…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Agama vousatá je 156 Kč

Výběr knih autora Lubomír Klátil

Zobrazit všechny knihy autora Lubomír Klátil
Výběr knih vydavatele Robimaus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Robimaus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.