Činčila vlnatá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Činčila vlnatá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Činčila vlnatá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Činčila vlnatá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Činčila vlnatá koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Činčila vlnatá obsahuje veškeré důležité informace o chovu tohoto oblíbeného hlodavce. Najdete zde výběr správného krmení, vhodného příbytku, veterinární problémy, péče o srst, rozmnožování a péče o mláďata...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Činčila vlnatá je 161 Kč

Výběr knih autorů Hana Motyčková , Vladimír Motyčka

Zobrazit všechny knihy autora Hana Motyčková, Vladimír Motyčka
Výběr knih vydavatele Robimaus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Robimaus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.