Felzuma madagaskarská

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Felzuma madagaskarská koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Felzuma madagaskarská koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Felzuma madagaskarská koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Felzuma madagaskarská koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další titul naší řady Abeceda teraristy se opět věnuje jedinému druhu, kterým je velice oblíbený Felsuma madagaskarská - Phelsuma madagascariensis. Tento velmi zajímavý plaz je přizpůsobivý. Po nastudování základních informací se hodí i pro začínajícího chovatele. Zde najdete jak tyto základní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Felzuma madagaskarská je 161 Kč

Výběr knih autora Lubomír Klátil

Zobrazit všechny knihy autora Lubomír Klátil
Výběr knih vydavatele Robimaus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Robimaus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.