Agent Running in the Field

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Agent Running in the Field koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Agent Running in the Field koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agent Running in the Field koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nat, a veteran of Britain's Secret Intelligence Service, thinks his years as an agent runner are over. But MI6 have other plans. To tackle the growing threat from Moscow Centre, Nat is put in charge of The Haven, a defunct substation of London General with a rag-tag band of spies. His weekly…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Agent Running in the Field je 233 Kč

Výběr knih autora John Le Carré

Zobrazit všechny knihy autora John Le Carré
Výběr knih vydavatele Penguin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.