Agentura a další povídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 181 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Agentura a další povídky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agentura a další povídky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agentura a další povídky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agentura a další povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Agentura a další povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem

Agentura a další povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

Agentura a další povídky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Agentura a další povídky - Kuna Karel. Agentura je sbírkou volně stojících, ale vzájemně komunikujících povídek, popisujících civilní situace: nástup do zaměstnání, nenápadnou chvíli vnitřního rozpadu dvojice, jízdu autobusem, vstup do svého bývalého pokoje v bytě rodičů… Kuna se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Agentura a další povídky je 202 Kč

Výběr knih autora Karel Kuna

Zobrazit všechny knihy autora Karel Kuna
Výběr knih vydavatele Milan Hodek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Milan Hodek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.