Aptera

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aptera koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aptera koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aptera koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aptera koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
159 Kč
Není skladem

Krátký popis
Básník a jazzový kytarista Daniel Levanti (* 1978) pochází z Connecticutu ve Spojených státech. Studoval obor jazzová kytara a kompozice na bostonské Berklee School of Music. Po absolutoriu odjel do Prahy, kde strávil několik následujících let sólovým vystupováním a hraním s různými hudebními…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aptera je 173 Kč

Výběr knih vydavatele Milan Hodek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Milan Hodek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.