Ajznboňácké pastorále

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ajznboňácké pastorále koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ajznboňácké pastorále koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ajznboňácké pastorále koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ajznboňácké pastorále koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ajznboňácké pastorále koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ajznboňácké pastorále koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Ajznboňácké pastorále - Hostaša Oldřich Antonín. Básnická sbírka železničářského srdcaře. Pan Oldřich pracoval na ministerstvu kultury v Praze jako vrátný. Pouštěl lidi tam a sem. Předtím pracoval na dráze. Jezdil s vlaky sem a tam. Desítky let. Dlouhý čas strávil na Slovensku, takže…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ajznboňácké pastorále je 174 Kč

Výběr knih autora Hostaša Oldřich Antonín

Zobrazit všechny knihy autora Hostaša Oldřich Antonín
Výběr knih vydavatele Milan Hodek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Milan Hodek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.