Aha! Ja už viem!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 183 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aha! Ja už viem! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Aha! Ja už viem! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aha! Ja už viem! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aha! Ja už viem! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aha! Ja už viem! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aha! Ja už viem! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
225 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zoznámte sa s malou Leou. V škôlke má kamaráta Vilka, lenže keď k nám prišiel ten nebezpečný vírus kovid, zatvorili ju a teraz sa nemá s kým hrať. Lea má šťastie, lebo do rodiny pribudol malilinký braček. Kým však vyrastie, musí sa zabaviť sama. Lea má dobré srdiečko. Rada vymýšľa a keď sa jej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aha! Ja už viem! je 206 Kč

Výběr knih autora Jana Bodnárová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Bodnárová
Výběr knih vydavatele Perfekt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perfekt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.