Měchuřina na cestách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 70 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Měchuřina na cestách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
70 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Měchuřina na cestách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Měchuřina na cestách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
66 Kč
Není skladem

Měchuřina na cestách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vydavatelství Perfekt vám přináší krásné leporelo pro nejmenší o Měchuřine, který se vydal do světa. Na svých cestách potkává spoustu kamarádů i zlé loupežníky. Podaří se mu je zahnat? Nádherné ilustrace Imricha Vysočana a texty známého slovenského spisovatele Daniela Heviera jistě okouzlí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Měchuřina na cestách je 72 Kč

Výběr knih autora Daniel Hevier

Zobrazit všechny knihy autora Daniel Hevier
Výběr knih vydavatele Perfekt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perfekt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.