Paláce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 535 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Paláce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paláce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
594 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paláce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paláce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
460 Kč
Není skladem

Paláce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
573 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Paláce popisuje a přepychově zobrazuje stovku nejkrásnějších paláců světa. Není to učebnice palácové architektury, i když stavební postupy a měnící se stavitelské slohy hrají v příběhu paláců velkou roli. Kniha zařazuje paláce spíše do jejich společenského a dějinného kontextu, ukazuje,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Paláce je 611 Kč

Výběr knih vydavatele Perfekt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perfekt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.