Balíček Metoda Bullet Journal + zápisník Leuchtturm1917 Edition2 - žlutý

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 611 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Balíček Metoda Bullet Journal + zápisník Leuchtturm1917 Edition2 - žlutý koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
611 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Nyní můžete koupit akční balení knihy Metoda Bullet Journal společně s originálním zápisníkem Leuchtturm 1917ŽLUTÝ – Bullet Journal Edition2

BuJo slouží milionům lidí po celém světě a díky své hloubce a flexibilitě nahrazuje nablýskané plánovací aplikace. Co stojí za jeho úspěchem?…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Balíček Metoda Bullet Journal + zápisník Leuchtturm1917 Edition2 - žlutý je 611 Kč

Výběr knih autora Ryder Carroll

Zobrazit všechny knihy autora Ryder Carroll
Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.