Aikidó - průvodce pro žáky i učitele

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aikidó - průvodce pro žáky i učitele koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aikidó - průvodce pro žáky i učitele koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Aikidó - průvodce pro žáky i učitele koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Předkládaná kniha Zdenka Reguliho je jednou z mála - ne-li jedinou na trhu "budo literatury" - v takovém rozsahu a zaměření. Lze předpokládat, že oprávněně vzbudí nejen zájem u široké cvičící veřejnosti, ale po teoretické stránce může posloužit i jako studijní materiál začínajícím trenérům a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aikidó - průvodce pro žáky i učitele je 285 Kč

Výběr knih autora Reguli Zdenko

Zobrazit všechny knihy autora Reguli Zdenko
Výběr knih vydavatele CAD PRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CAD PRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.