Védánská meditace - Zažehnutí plamene uvědomění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Védánská meditace - Zažehnutí plamene uvědomění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Védánská meditace - Zažehnutí plamene uvědomění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Védánská meditace - Zažehnutí plamene uvědomění koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Védánská meditace - Zažehnutí plamene uvědomění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem

Védánská meditace - Zažehnutí plamene uvědomění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
S rostoucí popularitou jógy se stále více lidí začíná zajímat i o její védántské kořeny. Zatímco buddhistické meditaci se věnuje celá řada knižních titulů, o védántské filozofii, z níž buddhismus v mnoha ohledech vychází, je toho mezi laickou veřejností známo jen málo. David Frawley, který do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Védánská meditace - Zažehnutí plamene uvědomění je 272 Kč

Výběr knih autora David Frawley

Zobrazit všechny knihy autora David Frawley
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.