Ájurvédská psychosomatická terapie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ájurvédská psychosomatická terapie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská psychosomatická terapie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská psychosomatická terapie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská psychosomatická terapie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská psychosomatická terapie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
310 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ájurvédská psychosomatická terapie je vůbec prvním uceleným dílem vydaným na Západě, které se podrobně zabývá psychologickými aspekty tohoto východního léčebného systému. Dr. David Frawley, jeden z nejuznávanějších ájurvédských specialistů dnešní doby, převádí starobylé indické poznatky do řeči…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ájurvédská psychosomatická terapie je 317 Kč

Výběr knih autora David Frawley

Zobrazit všechny knihy autora David Frawley
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.