Ájurvédská kuchařka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 277 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ájurvédská kuchařka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská kuchařka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská kuchařka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

Ájurvédská kuchařka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ájurvédská kuchařka není pouze souborem osvědčených receptů, ale zasvěceným pohledem do jedné z nejstarších stravovacích kultur světa. Tradiční indická kuchyně je vyhlášená svou originalitou a také důrazem na zdraví, který se do ní promítá díky ájurvédě – nejstarší dochované medicínské tradici…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ájurvédská kuchařka je 299 Kč

Výběr knih autora Vinod Verma

Zobrazit všechny knihy autora Vinod Verma
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.