Ájurvéda na každý den

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ájurvéda na každý den koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda na každý den koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda na každý den koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda na každý den koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ájurvéda na každý den - Verma Vinod. Vůbec první praktická kniha o ájurvédě, která se věnuje každodennímu využití tradičních postupů a nabízí i týdenní, sezónní a půlroční očistné programy. Autorka podrobně popisuje staletími prověřené metody očisty a upravuje je tak, aby je mohl…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ájurvéda na každý den je 265 Kč

Výběr knih autora Vinod Verma

Zobrazit všechny knihy autora Vinod Verma
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.