Ako sa z Freuda stal FREUD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ako sa z Freuda stal FREUD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ako sa z Freuda stal FREUD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Není skladem

Ako sa z Freuda stal FREUD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ako sa z Freuda stal FREUD je príbeh mladého Sigmunda a jeho životného osudu, ktorý ho priviedol k titulu otec psychoanalýzy. Adam Phillips, popredný odborník venujúci sa Freudovmu životu, sa zameral na doteraz nezdokumentovaný život mladého chlapca vyrastajúceho v moravskom mestečku Příbor až…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ako sa z Freuda stal FREUD je 308 Kč

Výběr knih autora Adam Phillips

Zobrazit všechny knihy autora Adam Phillips
Výběr knih vydavatele Hadart Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hadart Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.