Apokalypsy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Apokalypsy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Apokalypsy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apokalypsy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Apokalyptická a prorocká literatúra sa v stredoveku tešila v európskom teologickom prostredí mimoriadnej obľube. Otázky týkajúce sa prichádzajúcej katastrofy, ale aj následnej budúcnosti a najmä budúceho politického času, boli v centre stredovekého myslenia. Kniha Apokalypsy je prvým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Apokalypsy je 291 Kč

Výběr knih autora Michal Havran

Zobrazit všechny knihy autora Michal Havran
Výběr knih vydavatele Hadart Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hadart Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.