Vojna proti drogám

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 531 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vojna proti drogám koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
531 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vojna proti drogám koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
541 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rovnako ako vo vojne s terorizmom sa aj vo vojne proti drogám točia miliardy dolárov a práve preto nie je ľahké ju vyhrať. Táto kniha vysvetľuje, prečo naďalej trvá, kto z nej profituje a kto sú jej obete. Vojna proti drogám ako politická stratégia existuje v Spojených štátoch od 70. rokov 20.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vojna proti drogám je 536 Kč

Výběr knih autora Antony Loewenstein

Zobrazit všechny knihy autora Antony Loewenstein
Výběr knih vydavatele Hadart Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hadart Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.