Ako to funguje? Knihy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ako to funguje? Knihy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ako to funguje? Knihy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako to funguje? Knihy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako to funguje? Knihy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zábavná kniha o tom, ako vznikajú knihy. Kláru fascinuje okolitý svet. Chce vedieť, ako sa tvoria knihy. A v budúcnosti by sa rada stala knihovníčkou alebo spisovateľkou. Každú voľnú chvíľu venuje získavaniu poznatkov. Pomáha jej dedko, ktorý svojimi zábavnými kresbami trpezlivo odpovedá na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ako to funguje? Knihy je 258 Kč

Výběr knih autora Nikola Kucharská

Zobrazit všechny knihy autora Nikola Kucharská
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.