Čo robia pocity?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čo robia pocity? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čo robia pocity? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vtipná a láskavá kniha o tom, čo sa deje vo svete pocitov. Radosť, pýcha, nadšenie, hnev, nepokoj, strach... Všetci poznáme tieto pocity. A aj veľa iných. No vieme, čo robia, keď majú voľno? Teraz máme konečne šancu sa to dozvedieť. Kto vylezie najvyššie, ako sa len dá? Kto je zahrabaný v zemi?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čo robia pocity? je 307 Kč

Výběr knih autora Tina Oziewicz

Zobrazit všechny knihy autora Tina Oziewicz
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.