Čo robíme celý deň

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 314 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čo robíme celý deň koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Čo robíme celý deň koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Není skladem

Čo robíme celý deň koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zaži deň plný zábavy v mestečku, kde sa nikto nenudí! Každý z obyvateľov totiž udržiava Rušné mesto v tom správnom zhone – požiarnici hasia oheň, drevorubači pília drevo, lekár lieči pacientov, murár stavia domček... A všetko ide ako po masle! Zistíš, že zvieratká radi trávia čas nielen v práci…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čo robíme celý deň je 303 Kč

Výběr knih autora Richard Scarry

Zobrazit všechny knihy autora Richard Scarry
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.