Akvarijní ryby - Rady chovatelům

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Akvarijní ryby - Rady chovatelům koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akvarijní ryby - Rady chovatelům koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akvarijní ryby - Rady chovatelům koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akvarijní ryby - Rady chovatelům koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Akvarijní ryby - Rady chovatelům koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Není skladem

Akvarijní ryby - Rady chovatelům koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sladkovodní akvaristika pojatá z pohledu běžného chovatelství zahrnuje převážně odpovědi na otázky týkající se chovu a rozmnožování ryb z tropických a subtropických oblastí a zároveň i radí, jak si počínat při pěstování vodních a bahenních rostlin v akváriích.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Akvarijní ryby - Rady chovatelům je 235 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Eliáš

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Eliáš
Výběr knih vydavatele Aventinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aventinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.