Astronomie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 398 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Astronomie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Astronomie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Astronomie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Astronomie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Astronomie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Astronomie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Astronomie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zájemci o astronomii dostávají do rukou dlouho očekávané nové, zcela přepracované vydání knihy z roku 2003. První vydání chybělo již několik let na trhu, protože astronomie se tak překotně vyvíjí, že nové poznatky jsou na denním pořádku. Rovněž obrazový materiál byl hodně pozměněn a doplněn,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Astronomie je 415 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Pavel Gabzdyl, Zdeněk Pokorný, Zdeněk Mikulášek
Výběr knih vydavatele Aventinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aventinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.