Akvaristika - 100 + 1 záludných otázek, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Akvaristika - 100 + 1 záludných otázek, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akvaristika - 100 + 1 záludných otázek, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akvaristika - 100 + 1 záludných otázek, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akvaristika - 100 + 1 záludných otázek, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akvaristika - 100 + 1 záludných otázek, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Celosvětově uznávaný odborník na tematiku akvarijních ryb RNDr. Stanislav Frank, CSc. dává v knize vyčerpávající odpovědi na rozličné otázky provázející akvaristy celý život. Počínaje vhodnou vodou do akvária, přes výběr plemen, jejich křížení a nemoci - včetně jejich léčení - a konče ostatními…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Akvaristika - 100 + 1 záludných otázek, 3. vydání je 414 Kč

Výběr knih autora Stanislav Frank

Zobrazit všechny knihy autora Stanislav Frank
Výběr knih vydavatele Aventinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aventinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.