Aladin - Zvuková knížka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aladin - Zvuková knížka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aladin - Zvuková knížka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
1 příběh a 16 melodií. Pohádka o Aladinovi a jeho kouzelné lampě v bohatě ilustrované zvukové knížce. Text pohádky doprovází po stisknutí tlačítka autentické zvuky a hudba, např. Aladinův zpěv a dovádění, čarodějův zlověstný smích i džinovo burácení, cinkání zlata nebo orientální svatební hudba…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aladin - Zvuková knížka je 263 Kč

Výběr knih autora Guillerey Aurélie

Zobrazit všechny knihy autora Guillerey Aurélie
Výběr knih vydavatele Axióma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Axióma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.