Bláznivý rok Pipy a Poma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bláznivý rok Pipy a Poma koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bláznivý rok Pipy a Poma koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bláznivý rok Pipy a Poma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Bláznivý rok Pipy a Poma - Uchida Sanae. Dvanáct měsíců, čtyři roční období, svátky a oslavy. Nevšední malovaná vyprávění, ve kterých vás dvojčata Pipa a Pom vtáhnou do svých dobrodružství plných poetiky a podivuhodných zvířat. Kniha byla přeložena do několika světových jazyků.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bláznivý rok Pipy a Poma je 192 Kč

Výběr knih vydavatele Axióma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Axióma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.