Atlas zvířat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas zvířat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas zvířat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas zvířat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Není skladem

Atlas zvířat koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis

Oblíbená ilustrátorka Ingela P Arrhenius vezme nejmenší čtenáře na cestu kolem světa po jednotlivých kontinentech a seznámí je s fascinujícím světem zvířat, která na nich žijí. Každá barevná a interaktivní dvoustrana obsahuje velkou 3D ilustraci a několik otevíracích okének se zajímavostmi…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas zvířat je 297 Kč

Výběr knih autora Ingela P Arrhenius

Zobrazit všechny knihy autora Ingela P Arrhenius
Výběr knih vydavatele Axióma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Axióma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.