Alarm at Marine World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alarm at Marine World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Alarm at Marine World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Megan and Alex live in sunny Florida and have an exciting summer job at the Marine World Aquarium. Their friend Steve joins them. When three dolphins mysteriously disappear from the aquarium and no one knows why, the three friends decide to investigate… but it’s almost too late because time is…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alarm at Marine World je 207 Kč

Výběr knih autora Gina D. B. Clemen

Zobrazit všechny knihy autora Gina D. B. Clemen
Výběr knih vydavatele Black Cat

Zobrazit všechny knihy vydavatele Black Cat
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.