Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Designed to appeal to the book lover, the Macmillan Collector's Library is a series of beautifully bound pocket-sized gift editions of much loved classic titles. Bound in real cloth, printed on high quality paper, and featuring ribbon markers and gilt edges, Macmillan Collector's Library are…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass je 282 Kč

Výběr knih autora Carroll Lewis

Zobrazit všechny knihy autora Carroll Lewis
Výběr knih vydavatele Macmillan Collector&apos Library

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Collector&apos Library
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.