Alergie - moje malá proč

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alergie - moje malá proč koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alergie - moje malá proč koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
45 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alergie - moje malá proč koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alergie - moje malá proč koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
36 Kč
Není skladem

Alergie - moje malá proč koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
40 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co je to alergie? Když máme potravinovou alergii, znamená to, že nám nějaké jídlo může ublížit? Hynek jednoho dne ochutná burské oříšky a najednou ho celé tělo svědí. Bude se muset celý život hlídat, aby náhodou nějaký nesnědl? Možná si i ty právě pokládáš stejné otázky jako Hynek. Někdy máme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alergie - moje malá proč je 42 Kč

Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování cesty směřující k promyšlenějšímu marketingu založenému na praxi.Kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky se zabývá pilíři nákupního chování a výkonnosti značek – pilíři na kterých lze vystavět důslednou strategii pro růst značky a efektivnější marketing.Upravené vydání přináší změny v obsahu všech kapitol a jednu kapitolu zcela novou.Tato kniha navždy změní vaše uvažování o marketingu.