Barvy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Barvy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barvy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barvy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Barvy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Není skladem

Barvy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Červená, modrá, žlutá… nauč se poznávat barvy. Leporelo pro nejmenší děti s posuvnými prvky a pestrými ilustracemi. Víš, jakou barvu má beruška? Je velryba opravdu modrá? A co třeba malina? V této knížce naleznete mnoho krásných ilustrací, které jednoduchou formou ty nejmenší čtenáře seznámí se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Barvy je 237 Kč

Výběr knih autora Nathalie Choux

Zobrazit všechny knihy autora Nathalie Choux
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.