Ahoj drobček - Zvieratá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ahoj drobček - Zvieratá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ahoj drobček - Zvieratá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Ahoj drobček - Zvieratá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ahoj drobček - Zvieratá koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čiernobiele leporelo s jednoduchými obrázkami zvieratiek doplnené o kontrastné prvky predstavuje vhodnú prvú knižku pre vaše bábätko. Toto malé leporelo môžete zobrať všade so sebou. Veľké je tak akurát do detských ručičiek a vďaka pevným stránkam vydrží aj menej šetrné zaobchádzanie.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ahoj drobček - Zvieratá je 156 Kč

Výběr knih autorů Roger Priddy , Holly Jackman

Zobrazit všechny knihy autora Roger Priddy, Holly Jackman
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování cesty směřující k promyšlenějšímu marketingu založenému na praxi.Kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky se zabývá pilíři nákupního chování a výkonnosti značek – pilíři na kterých lze vystavět důslednou strategii pro růst značky a efektivnější marketing.Upravené vydání přináší změny v obsahu všech kapitol a jednu kapitolu zcela novou.Tato kniha navždy změní vaše uvažování o marketingu.