Alexandra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alexandra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alexandra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alexandra koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alexandra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Není skladem

Alexandra koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Anglie, 1802 Alexandra Williamsová má všechno, co si mladá dáma z dobré rodiny může přát, je krásná a má laskavého, velmi bohatého otce, který ji právě uvedl do vyšší společnosti. Při setkání s charismatickým Charlesem Stanfordem přeskočí ona pověstná jiskra a zdá se, že vše spěje k pohádkovému…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alexandra je 326 Kč

Výběr knih autora Irena Kellerová

Zobrazit všechny knihy autora Irena Kellerová
Výběr knih vydavatele Fortuna Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.