Až na kraj sveta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 338 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Až na kraj sveta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Až na kraj sveta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až na kraj sveta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až na kraj sveta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až na kraj sveta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až na kraj sveta koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
Niektoré ľúbostné príbehy sú príliš veľké na to, aby sa na ne dalo len tak zabudnúť. Mary OʼConnorová už sedem rokov čaká na návrat svojej prvej, skutočnej lásky. Každý večer bez výnimky príde na železničnú stanicu na Ealing Broadway a zaujme zvyčajné miesto v dave cestujúcich. V rukách drží…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Až na kraj sveta je 380 Kč

Výběr knih autora Greaves Abbie

Zobrazit všechny knihy autora Greaves Abbie
Výběr knih vydavatele Fortuna Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.