Algar Tarch

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Algar Tarch koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Algar Tarch koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Algar Tarch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Není skladem

Krátký popis
Stav téměř perfektní.Na příchod strašlivé bestie z hlubin dávnověku nebylo Sarimské království připraveno. Zachránit je mohou jedině čarodějové. Škoda jen, že už jsou všichni 800 let mrtví...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Algar Tarch je 225 Kč

Výběr knih autora Karolína Francová

Zobrazit všechny knihy autora Karolína Francová
Výběr knih vydavatele Straky na vrbě

Zobrazit všechny knihy vydavatele Straky na vrbě
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.