Archivy tajné války I - Úsvit černého slunce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Archivy tajné války I - Úsvit černého slunce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archivy tajné války I - Úsvit černého slunce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archivy tajné války I - Úsvit černého slunce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archivy tajné války I - Úsvit černého slunce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Archivy tajné války I - Úsvit černého slunce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Československo zmizelo z mapy světa. Rozervané na kusy a zabrané vojsky třetí říše. Krom německých vojáků a gestapa však v Protektorátu utajeně operuje i jednotka SS "Vril" - mágové a okultisté, kteří mají za úkol vyřešit podivné noční události v Branišovském lese na jihu Čech. Začíná boj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Archivy tajné války I - Úsvit černého slunce je 229 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Bandžuch , Marek Skřipský

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Bandžuch, Marek Skřipský
Výběr knih vydavatele Straky na vrbě

Zobrazit všechny knihy vydavatele Straky na vrbě
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.