Amber 3 - Znamení jednorožce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 149 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Amber 3 - Znamení jednorožce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amber 3 - Znamení jednorožce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Přišel do Amberu, aby tam vládl. Zvítězil v bitvě, ale ještě není král. Udrží se Corwin na vratkém trůnu? Třetí kniha fenomenální série Amber v překladu neméně fenomenálního Jana Kantůrka.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Amber 3 - Znamení jednorožce je 165 Kč

Výběr knih autora Roger Zelazny

Zobrazit všechny knihy autora Roger Zelazny
Výběr knih vydavatele Straky na vrbě

Zobrazit všechny knihy vydavatele Straky na vrbě
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.