Algor 4 - Chlad Chiméry, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 383 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Algor 4 - Chlad Chiméry, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Algor 4 - Chlad Chiméry, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Algor 4 - Chlad Chiméry, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Algor 4 - Chlad Chiméry, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Algor 4 - Chlad Chiméry, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Císařské skříně ukrývají různé kostlivce. Viktorie odhaluje další tajemství svého muže, i nejzáhadnějšího místa algorské říše: Mrtvé díry. V rukou císaře končí také sestry Vanbergovy a Darren Iverson. Nad jejich budoucností visí velký otazník. Na Viridianu se král Talminis utápí ve výčitkách,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Algor 4 - Chlad Chiméry, 2. vydání je 430 Kč

Výběr knih autorů Jan Hlávka , Jana Vybíralová

Zobrazit všechny knihy autora Jan Hlávka, Jana Vybíralová
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.