Blíženci 3 - Hvězdoměnci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blíženci 3 - Hvězdoměnci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Blíženci 3 - Hvězdoměnci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
190 Kč
Není skladem

Blíženci 3 - Hvězdoměnci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blíženci 3 - Hvězdoměnci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blíženci 3 - Hvězdoměnci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vítězství za ztrátu reálné moci, poznání za libru sladkých vzpomínek, svobodu za lež... Kdo by nepřistoupil na těžký obchod, když je v sázce tolik? Lidské osídlení se zmítá v politických roztržkách vyvolaných válkou mezi Nytthemem a Novou Hanojí, byly objeveny první přímé důkazy existence dávné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blíženci 3 - Hvězdoměnci je 207 Kč

Výběr knih autora Julie Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Julie Nováková
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.