Bivoj

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 506 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bivoj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
506 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bivoj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
646 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bivoj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
694 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bivoj koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bivoj koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
625 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bivoj koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
628 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bivoj koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
572 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kompletní vydání všech dobrodružství slovanského reka. Obsahuje novelu Vládce stříbrného šípu a romány Bivoj běsobijce a Bivoj válečník. Řeka Vltava odděluje území kmene Čechů od Návu, knížectví duchů na zapovězeném východním břehu. Pouze jednou za rok je vladykům a stařešinům dovoleno…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bivoj je 591 Kč

Výběr knih autora Juraj Červenák

Zobrazit všechny knihy autora Juraj Červenák
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.