Gardener's Year

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 258 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gardener's Year koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gardener's Year koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gardener's Year koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gardener's Year koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A pocket-sized gift edition of Karel CapekÂ’s The GardenerÂ’s Year, featuring black and white line drawings by the authorÂ’s brother, Josef Capek.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gardener's Year je 281 Kč

Výběr knih autora Karel Čapek

Zobrazit všechny knihy autora Karel Čapek
Výběr knih vydavatele Macmillan Collector&apos Library

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Collector&apos Library
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.