Songs of Innocence and of Experience, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Songs of Innocence and of Experience, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Songs of Innocence and of Experience, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Songs of Innocence and of Experience, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
320 Kč
Není skladem

Krátký popis
William Blake’s Songs of Innocence and of Experience includes some of the visionary poet’s finest and best-loved poems such as ‘The Lamb’, ‘The Chimney-Sweeper’ and ‘The Tiger’. Part of the Macmillan Collector’s Library, a series of stunning, clothbound, pocket-sized classics with gold-foiled…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Songs of Innocence and of Experience, 1. vydání je 316 Kč

Výběr knih autora William Blake

Zobrazit všechny knihy autora William Blake
Výběr knih vydavatele Macmillan Collector&apos Library

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Collector&apos Library
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.