Alzheimer - Dejte jim lásku a štěstí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 260 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alzheimer - Dejte jim lásku a štěstí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alzheimer - Dejte jim lásku a štěstí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Alzheimerova choroba je v populaci velmi rozšířená. Přesto zůstává pro většinu z nás opředena nejen tajemstvím, ale často i mýty a falešnými představami. Tato kniha vnáší světlo do tohoto neznáma a nenásilnou a srozumitelnou formou nás uvádí do světa osob trpících demencí. Na konkrétních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alzheimer - Dejte jim lásku a štěstí je 244 Kč

Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.