Ambrosiaster a dějiny spásy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 132 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ambrosiaster a dějiny spásy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ambrosiaster a dějiny spásy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ambrosiaster a dějiny spásy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ambrosiaster a dějiny spásy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ambrosiaster a dějiny spásy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Ambrosiaster a dějiny spásy - Hušek Vít. Monografie sleduje interpretaci dějin spásy v díle Ambrosiastera, anonymního autora konce 4. století. Ambrosiaster člení svůj výklad do několika etap od stvoření světa po Kristův příchod a eschatologické naplnění a věnuje přitom pozornost…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ambrosiaster a dějiny spásy je 154 Kč

Výběr knih autora Vít Hušek

Zobrazit všechny knihy autora Vít Hušek
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.