Antisthenica Cynica Socratica

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antisthenica Cynica Socratica koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antisthenica Cynica Socratica koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antisthenica Cynica Socratica koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
430 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antisthenica Cynica Socratica koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Antisthenica Cynica Socratica koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
416 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příspěvky v tomto výboru rekonstruují Antisthenovo myšlení v širším rámci antické filosofie. Antisthenés zde představuje spojnici mezi klasickou sókratovskou tradicí a hellénistickými formami sokratismu. Hlavní důraz je kladen na kynismus, který přejímá sókratovský odkaz právě díky Antisthenově…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antisthenica Cynica Socratica je 413 Kč

Výběr knih autora Vladislav Suvák

Zobrazit všechny knihy autora Vladislav Suvák
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.